Suomen kätilöliitto logo
Finlands Barnmorskeförbund ry
The Federation of Finnish Midwives

Nainen ja terveys 2022

Koulutuksen aiheena erityisesti nuoren naisen terveyden uudet tuulet sekä haastavat tilanteet naisen hoitotyössä.
Sitovat ilmoittautumiset 01/02/2022 mennessä.

PERJANTAI 11.2.2022

9.00–9.10 Tervetuloa koulutuspäivään Sanna-Mari Manninen ja Salla Asplund, Suomen Kätilöliitto ry

9.10–10.00 HPV:n nykytuulet, seulonta ja rokotus Maija Jakobsson, naistentautien ja synnytysten el, Dos.

10.00–10.45 Minulla on hiivatulehdus – vai sittenkin normaalifloora? Nanna Sarvilinna, Naistentautien ja synnytysten el, LT

10.45–11.00 TAUKO

11.00–11.45 Miten selvitä tuoreen rintasyöpädiagnoosin kanssa? Susanna Putama, sh, asiantuntijahoitaja, seksuaali- ja pariterapeutti

11.45–12.30 Miten kohdata ja tukea keskeytys- ja keskenmenoasiakasta? Anne Kemppainen, kätilö, seksuaalineuvoja

12.30–13.15 LOUNASTAUKO

13.15–14.00 Nuoren naisen vuotohäiriöt Eeva-Maria Pohjonen, naistentautien ja synnytysten el

14.00–14.45 Obesiteetti – painonpudotukseen ei ole taikapilleriä? André Heikius, painonhallintalääkäri, ylilääkäri

14.45-15.15 TAUKO

15.15–16.00 Stressi naisen elämässä – hyvä vai huono asia? Noora Scheinin, psykiatrian el, Dos., psykoterapeutti

16.00–16.45 Miksi virheelliset terveysuskomukset pysyvät, vaikka tutkittu tieto lisääntyy? Juhani Knuuti, kliinisen fysiologian ja isotooppilääketieteen el, professori

16.45–17.00 Kiitos osallistumisesta koulutukseen!

Kätilöliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

Koulutuksen hinnat

Kätilöliiton jäsenille
119 € + alv 24 %

Muille
159 € + alv 24 %

Äitiys- ja hoitovapaalla oleville liiton jäsenille
79 € + alv 24 %

Ryhmähinta
5 osallistujaa, ei edellytä jäsenyyttä: 1 pv 556 € + alv 24 %

Osallistumisen peruutusehdot

Mikäli osallistuminen peruutetaan vähintään 14 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15% + alv 24% osallistumismaksusta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti (sähköpostikin käy). Osallistumisoikeus on mahdollista siirtää toiselle henkilölle, vaihdoksesta tulee ilmoittaa ennen koulutuspäiviä Kätilöliiton toimistoon.

Sitovat ilmoittautumiset 1.2.2022 mennessä
Webinaarin mahdollisesta peruutuksesta ilmoitetaan viimeistään 3.2.2022