Suomen kätilöliitto logo
The Federation of Finnish Midwives

Seksuaaliterveys 2021

Webinaari
Seksuaaliterveys 2021 -koulutuspäivien teemana miten seksuaaliväkivalta vaikuttaa seksuaaliterveyteen. Tavoitteena lisätä ammattilaisten tietoa seksuaaliväkivällasta antaa työvälineitä seksuaaliterveyden edistämiseksi.
Sitova ilmoittautuminen 29.9.2021 mennessä. Webinaarin mahdollisesta peruutuksesta ilmoitetaan viimeistään 30.9.2021.
Sitovat ilmoittautumiset 29/09/2021 mennessä.

Torstai 7.10.2021

9.00–9.10 Tervetuloa koulutuspäiville!, Sanna-Mari Manninen ja Salla Asplund, Suomen Kätilöliitto ry

9.10–10.00 Miehen seksuaaliterveys kokonaisvaltaisen elintapahoidon näkökulmasta, Vilho Ahola, LL, FECSM, kliininen seksologi

10.00–10.45 Tyttöjen ja naisten sukuelinten silpomisen vaikutus seksuaaliterveyteen, Mimmi Koukkula, Kätilö, TtM, erityisasiantuntija

10.45–11.00 TAUKO

11.00–11.45 Poikien ympärileikkaus – mistä on kysymys?, Tiina Vilponen, TM, kliininen seksologi (NACS)
11.45–12.30 Miten pedofilia voi auttaa? Jussi Nissinen, Sosiaalipsykologi, psykoterapeutti, perhe- ja verkostoterapeutti, seksuaaliterapeutti

12.30–13.15 LOUNASTAUKO

13.15–14.00 Poliisin näkökulma seksuaalirikoksiin, Jutta Antikainen, Rikoskomisario

14.00–14.45 Voiko puolison uskottomuudesta toipua?, Marianna Stolbow, parisuhdekouluttaja, kirjailija

14.45–15.15 TAUKO

15.15–16.00 Lähisuhdeväkivallan seulonta tutkimustulosten valossa, Katja Kero, LT, naistentautien ja synnytysten el

16.00–16.45 Vaikuttaako ehkäisy seksuaalisuuteen?, Hilla Peltonen, naistentautien ja synnytysten el

16.45–17.00 Kiitos tästä päivästä!, Sanna-Mari Manninen ja Salla Asplund, Suomen Kätilöliitto ry

Perjantai 8.10.2021

9.00-9.45 Seksuaalinen häirintä verkossa, Jonna Karimo, kätilö, kliininen seksologi, erityistason seksuaaliterapeutti (NACS)

9.45–10.30 Lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tunnistaminen, Julia Korkman, oikeuspsykologian Dos

10.30–10.45 TAUKO

10.45–11.30 Kunniaan liittyvä väkivalta Suomessa, Satu Hintikka, YTM, sosiaalipsykologi

11.30–12.15 Ulkoisten sukuelinten kirurgia sukupuolen korjausprosessissa – naisesta mieheksi ja miehestä naiseksi, Sinikka Suominen, plastiikkakirurgian el

12.15–13.00 LOUNASTAUKO

13.00–13.45 Työnohjaus seksuaaliterveyden tukena, Milja Utukka-Jokinen, Psykoterapeutti VET, Seksuaaliterapeutti NACS, Työnohjaaja

13.45–14.30 Kehohäpeä seksuaaliterveyden kannalta, Monica Ålgars, psykologian dosentti, psykoterapeutti

14.30–15.00 TAUKO

15.00–15.45 Vauva syntyi – loppuiko seksi, entäpä parisuhde?, Leena Väisälä, naistentautien ja synnytysten el, kliininen seksologi

15.45–16.30 Seksuaalisuus vaihdevuosissa, Riina Katainen, LT, naistentautien ja synnytysten el

16.30–16.45 Kiitos osallistumisesta koulutuspäiviin!, Sanna-Mari Manninen ja Salla Asplund, Suomen Kätilöliitto ry

Kätilöliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

Koulutuksen hinnat

Hintoihin sisältyy luennot ja koulutusmateriaali.

Kätilöliiton jäsenille

2pv 199 € + 24 %

1 pv 109 € + alv 24 %

Äitiys- ja hoitovapaalla olevat Liiton jäsenet

1-2 pv 135 € + alv 24 %

Muut

2 päivää 219 € + alv 24 %

1 päivä 119 € +alv 24 %

Ryhmähinta

796 € + alv 24 % (5 osallistujaa neljän hinnalla), ei edellytä jäsenyyttä.

Kaikki osallistujat saavat oman webinaarilinkin.

Osallistumisen peruutusehdot

Mikäli osallistuminen peruutetaan vähintään 14 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + alv 24 % osallistumismaksusta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti (sähköpostikin käy). Osallistumisoikeus on mahdollista siirtää toiselle henkilölle, vaihdoksesta tulee ilmoittaa ennen koulutuspäiviä Kätilöliiton toimistoon.

Jaa somessa:

Sähköposti