Hae mukaan Suomen Kätilöliiton koulutustyöryhmään

Oletko kiinnostunut työskentelemään osana aktiivista kätilötiimiä? Kätilöliiton koulutustyöryhmä etsii uutta jäsentä tiimiinsä.

Vuosittain Kätilöliitto järjestää neljästä viiteen koulutusta ja työryhmä vastaa niiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Kokouksia on 4–5 kertaa vuodessa ja niitä järjestetään sekä etäyhteydellä että lähitapaamisina. Valittavalta edellytetään aktiivista työskentelyä sekä sitoutumista työskentelyyn vähintään kolmeksi vuodeksi. Työryhmän jäsenille maksetaan pieni palkkio. Työskentely alkaa vuoden 2023 alussa.

Jos kiinnostuit, niin lähetä lyhyt, vapaamuotoinen hakemuksesi 30.11.2022 mennessä osoitteeseen [email protected]. Kerro hakemuksessa itsestäsi ja kätilötaustastasi sekä miksi haluat mukaan.

Valitulle ilmoitetaan henkilökohtaisesti vuoden loppuun mennessä.

Terveisin Suomen Kätilöliiton koulutustyöryhmä