Suomen kätilöliitto logo
Suomen Kätilöliitto -
Finlands Barnmorskeförbund ry
The Federation of Finnish Midwives

Samasta linkistä suomen- ja ruotsinkielinen hakemus.

Jäsenyys

Liittyessäsi Kätilöliittoon, valitset paikallisyhdistyksen, johon haluat kuulua. Kätilöyhdistyksen kautta olet Kätilöliiton jäsen. Kätilöyhdistyksiä on maassamme 16 ja niiden toiminta on erittäin vireää. Paikallisyhdistykset järjestävät kaikenlaista toimintaa koulutuksista illanviettoihin.

Kuulumalla Suomen Kätilöliittoon saat kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kätilölehden kotiisi. Kätilölehti on alan ainoa julkaisu Suomessa ja se käsittelee viimeisimmät uutiset ja virtaukset koko kätilötyön alueelta.

Maksamalla jäsenmaksun saat Kätilölehden lisäksi mahdollisuuden osallistua Liiton järjestämiin koulutustilaisuuksiin jäsenhinnalla sekä hakea apurahaa tai stipendiä (jäsenyyden jatkuttua kaksi vuotta).

Kuulut Kätilöliiton kautta Pohjoismaiseen Kätilöliittoon (NJF), Euroopan Kätilöliitoon (EMA) sekä Kansainväliseen Kätilöliitoon (ICM).

Kätilötutkinnon suorittaneena ja Kätilöliiton jäsenenä sinulla on oikeus kantaa Suomen Kätilöliiton sinistä jäsenmerkkiä ja Pohjoismaista Elämänpuu-kätilömerkkiä.

Jäsenmaksut

Suomen Kätilöliiton toimisto palvelee jäseniään arkisin sähköpostitse osoitteessa toimisto (at) suomenkatiloliitto.fi tai puhelimitse 040 701 8225.

• Suomen Kätilöliiton jäsenmaksu 52€
  • Alennettu jäsenmaksu 26€

Äitiys-, vanhempain- tai hoitovapaalla olevat; työttömät; eläkeläisjäsenet. Kokopäivätoimiset jatko-opiskelijat (mahdollinen työssäkäynti < 50 %; yliopisto- tai ylemmät ammattikorkeakouluopinnot)

Jäsenmaksusta vapautettuja ovat Liiton ja yhdistysten kunniajäsenet, peruskoulutuksessa olevat kätilöopiskelijat, lähetys- ja kehitysyhteistyössä sekä varusmiespalveluksessa olevat jäsenet. Maksu muodostuu eräpäivän (31.1.) jäsenlajitilanteesi mukaisesti.

Mikäli jäsenmaksuperusteesi on muuttunut eikä sitä ole huomioitu saamassasi laskussa, ota yhteyttä Kätilöliiton toimistoon sähköpostilla jasenasiat (at) suomenkatiloliitto.fi tai puh. 040 7018225. Muutosilmoitukset ensisijaisesti sähköpostitse. Älä muuta itse laskun summaa!

Maksamalla jäsenmaksun viimeistään eräpäivänä saat Kätilölehden keskeytyksettä ja olet jäsenenä mukana vaikuttamassa Liiton päämäärien hyväksi.

Medlemsavgift

Befriade från medlemsavgift är Barnmorskeförbundets och föreningarnas hedersmedlemmar, barnmorskestuderande i grundutbildning, medlemmar som är i missions- och biståndsarbete samt medlemmar som gör militärtjänstgöring.

Avgiften betalas enligt medlemsstatus på förfallodagen (31.1.). Ifall grunden för din medlemsavgift har förändrats men inte har beaktats i bifogade räkning, var vänlig och kontakta Barnmorskeförbundets kansli per e-post
jasenasiat (at) suomenkatiloliitto.fi eller tfn +358 40 7018225.

Ändra inte själv summan på räkningen!

Genom att betala medlemsavgift får du, förutom tidningen Tidskrift för Barnmorskor, möjlighet att till medlemspris delta i skolningar arrangerade av Barnmorskeförbundet samt även möjlighet att ansöka om bidrag och stipendier. Genom Barnmorskeförbundet är du med i Nordiska Jordemorförbundet (NJF), Internationella Barnmorskeförbundet (ICM) och det Europeiska Barnmorskeförbundet (EMA).