Ilmoita Kätilölehdessä

Kätilölehti on mainio ilmoituskanava, kun haluat tavoittaa joukon aktiivisia ja aikaansa seuraavia seksuaali- ja lisääntymisterveyden asiantuntijoita eri puolilta Suomea.

Kätilöliiton julkaisema Kätilölehti on ilmestynyt jo 125 vuoden ajan ja se on yksi Suomen vanhimpia ammattilehtiä. Ilmoittamalla Kätilölehdessä tavoitat tuhansia kätilöitä ympäri Suomen sekä ison joukon muita aihepiiristä kiinnostuneita lukijoita neuvoloissa, oppilaitoksissa, kirjastoissa ja sairaaloissa.

Kätilölehti on mainio paikka kertoa niin kätilöitä kuin heidän asiakkaitaan kiinnostavista tuotteista ja palveluista: ammattikirjallisuudesta työvälineisiin sekä erilaisista kulutustavaroista aina vapaa-ajan harrastuksiin.

Ilmoitusmyynti

Roni Hurskainen
Myyntipäällikkö / Saarsalo Oy
puh 044 752 0320
roni.hurskainen (at) saarsalo.fi

Vuosisopimukset

Vuosisopimus­alennuksen saatte, kun varaatte ilmoituspaikat ja teette sopimuksen vuodelle 2024 tammikuun 2024 loppuun mennessä. Voitte valita haluamanne ilmoituskoon numero­kohtaisesti ja halutetessanne toimittaa eri aineiston vaikka joka numeroon.

Kolme mitä tahansa ilmoitusta vuoden aikana:

– 10 % alennus jokaisesta ilmoituksesta

4–6 ilmoitusta vuoden aikana:

– 20 % alennus jokaisesta ilmoituksesta

Kätilöyhdistysten ilmoitukset

Kätilöyhdistyksille on varattu oma palsta Kätilölehdestä. Jokainen yhdistys saa ilmoittaa lehdessä tapahtumistaan, kuten jäsenilloistaan, vuosikokouksistaan ja yhteisistä retkistään.
Toivomme kaikkien yhdistysten käyttävän tätä mahdollisuuttaan! Pyydämme toimittamaan ilmoitukset tällä lomakkeella.

Ilmoituskoot ja hinnat 2024

Koko: 210 x 280 + bleed 3 mm

210 x 250 + 3 mm

Koko:

Vaaka: 178 x 125 mm tai 210 x 139 + bleed 3 mm

Pysty: 88 x 252 mm tai 104 x 280 + bleed 3 mm

Koko: 88 x 125 mm
Pystyversio: 57 x 280 mm + bleed 3 mm

Kätilölehti ei kuulu arvonlisäveron piiriin.

Aineistovaatimukset

Tiedostomuoto: painokelpoinen pdf, jpg tai tiff

Resoluutio: 300 dpi

Värit: CMYK

Kokosivun ja puolen sivun ilmoituksissa 3 mm leikkuuvarat.

Aineistojen toimitus

PAINOVALMIIT AINEISTOT toimitetaan aineistopäivään mennessä osoitteeseen taitto  (at) suomenkatiloliitto . fi