Suomen kätilöliitto logo
Finlands Barnmorskeförbund ry
The Federation of Finnish Midwives

Koulutukset

Syksyn 2021 ja alkuvuoden 2022 koulutukset järjestetään vielä webinaarimuotoisina. Marraskuussan 2021 keväältä 2020 siirtynyt Raskaus, lapsivuode ja vauva -koulutus näkee vihdoin päivänvalon! Kevään 2022 Nainen ja terveys on yhdenpäivän webinaari. Keväällä 2022 koulutusten kohokohtana on tietenkin NJF Congress Helsinki 2022.

Tervetuloa osallistumaan!

Seuraavaksi umpeutuva ilmoittautumisaika:

There is no Event

Kätilöliiton koulutuksista vastaa koulutustyöryhmä:

Mariette Pontán
hallituksen jäsen ja työryhmän puheenjohtaja

Sanna-Mari Manninen

Heli Mäkelä

Johanna Nyyssölä

Pernilla Stenbäck

Salla Asplund
hallituksen varajäsen

Työryhmäläisten sähköpostit ovat muotoa [email protected]

Tulevat koulutukset

Liiton jäsenille on aina edullinen jäsenhinta kaikkiin koulutuksiin. Kätilöliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

24.–26.11.2021
Teemana raskauteen, lapsivuoteeseen ja vauva-arkeen liittyvät asiat. Tavoitteena lisätä ammattilaisten tietoa ja osaamista raskauden, lapsivuodeajan ja vauvan hoidon hoitotyössä sekä edistää kansallisen imetyksen edistämisen toimintaohjelman mukaisia hoitokäytäntöjä.

Ehdota luentoa tai työpajaa

Kätilöliiton koulutuksissa tuodaan esille kätilön työn hyviä käytäntöjä, uusimpia kehittämistöitä ja tutkimuksia sekä mielenkiintoisia näkökulmia ajankohtaisiin aiheisiin. Mistä aiheesta toivoisit luentoa tai ketä luennoitsijaa toivoisit puhumaan?