Maahanmuuttaja kätilön ja terveydenhoitajan asiakkaana -webinaari

Jaa koulutussivu:

Ilmoittautuminen Tehyn koulutuskalenterin kanssa. Ilmoittautuminen päättyy 14.5.2024.
Kätilöliitto kouluttaa
Järjestämme Tehyn ja Tehyn Terveydenhoitajajaoston kanssa yhteistyössä maahanmuuttajien terveyskysymyksiin keskittyvän puolipäiväwebinaarin Teamsilla. Webinaarin teema ja luennot perustuvat jäsenistöltä saamiimme toiveisiin. Tähän maksuttomaan webinaariin voivat osallistua kaikki aiheesta kiinnostuneet tehyläiset ja tehyn opiskelijajäsenet.
Mimmi Koukkula kertoo meille, millaisia maahanmuuttajiin liittyviä erityiskysymyksiä on kohdattu päivystyksellisesti sairaalaympäristössä ja miten mm. kunniaan liittyvä väkivalta näkyy kätilön työssä. Ensi- ja turvakotien liitto ja monikulttuurisuustyön asiantuntija Tiuku Pennola kertoo meille liiton monikulttuurisuustyöstä ja asiantuntijoiden käyttöön kehitetyistä monikulttuurisuustyön materiaaleista. Niitty-hanke on puolestaan tarttunut aktiivisella otteella akuuttiin tarpeeseen maahanmuuttajille suunnatusta perhevalmennuksesta, josta meille tarkemmin kertovat Irmeli Nieminen ja Anna Aikasalo. Imetyksen tuelta puolestaan on saatavilla kieliversioita imetyksen edistämiseksi, joista Imetyksen tuki ry:n toiminnanjohtaja Heidi Kervinen kertoo meille tarkemmin. Lopuksi yhteiskunnallisesti aktiivinen terveydenhoitaja Eva Tawasoli syventyy kanssamme vielä kunniaan liittyvän väkivaltateeman äärelle.

Kätilöliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

Koulutuksen hinnat

Maksuton koulutus.