Jäsen­maksu­laskutus 2021

Tämän vuoden jäsenmaksulasku on lähtetty jäsenistölle sähköpostitse – ekologisempaa, kenties jopa varmemmin perillä kuin paperipostina. Jos et ole saanut tämän vuoden jäsenmaksulaskua, ole yhteydessä sähköpostitse: [email protected] .

Monilla on sähköpostiosoitteena työsähköposti, joka saattaa olla ongelmallinen laskun lähettämisen kanssa, työnantajan palomuuri jne saattaa hylätä laskun kokonaan tai tulkita sen roskapostiksi. Sähköpostiosoite onkin hyvä pitää ajantasalla.

Sähköpostiosoitteen päivittämiseen:

Tehyyn kuuluvat jäsenet pystyvät päivittämään tietojaan päivittämällä Tehyn asiointipalvelussa omat yhteystiedot, tiedot siirtyvät Kätilöliiton rekisteriin, koska Kätilöliitto on Tehyn yhteistyöjäsenjärjestö (kilta.tehy.fi). Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla.
Kätilöliittoon kuuluvat jäsenet (jotka eivät kuulu Tehyyn), voivat ilmoittaa sähköpostiosoitteensa, muuttuneen osoitteensa tai vaikka puhelinnumeronsa Suomen Kätilöliitto – jäsentietojen muutos -lomakkeella. Käsittelyyn tarvitaan jäsennumero, jonka saa joko jäsenmaksulaskusta tai Kätilölehden takakannesta osoitekentästä (7-numeroinen luku). Em lomakkeelta tiedot menevät suoraan jäsenrekisteriin.

Jos haluatte ilmoittaa tulevasta (tai jo alkaneesta) jäsenlajin muutoksesta: äitiys- tai hoitovapaasta, eläkkeelle jäämisestä tmv. niin pyydämme lähettämään ilmoituksen sähköpostilla osoitteella [email protected] Tuohon osoitettu posti menee erilliseen kansioon, eikä pääse hukkumaan muun sähköpostin joukkoon.