Kuka pitää vauvan puolta? -seminaari

Tapahtuman nimi: KUKA PITÄÄ VAUVAN PUOLTA? -seminaari

Aika: 28.2. klo 9-11.00

Paikka: Aurora-sali, Eduskunnan kirjasto, Aurorankatu 6

Miten varmistamme, että turvallinen odotus- ja vauva-aika priorisoidaan tulevalla hallituskaudella? Mitä tulisi tehdä, jotta Suomi olisi maailman paras maa kaikille vauvoille? Minkälaisin päätöksin vauvaperheille luodaan edellytyksiä turvalliseen arkeen?

Eduskunnan turvallisen odotus- ja vauva-ajan edistämisryhmä järjestää tiistaina 28.2.2022 klo 9-11.00, Eduskunnan kirjastossa, Aurora-salissa seminaarin odotus- ja vauva-ajan turvaamisesta poliittisin keinoin. Tilaisuus on työryhmän kuluneen eduskuntakauden päätöstilaisuus.

Näkökulmia odotus- ja vauva-ajan turvaamiseen esittelevät alan asiantuntijat sekä kansanedustajat. Seminaarissa käydään läpi eduskunnan turvallisen odotus- ja vauva-ajan edistämisryhmän vaalikärjet sekä kuullaan kansanedustajien paneeli. Tilaisuus striimataan Ensi- ja turvakotien liiton Facebook-sivulle.

Aika: tiistaina 28.2. klo 9-11.00

Paikka: Aurora-sali, Eduskunnan kirjasto, Aurorankatu 6

**************

OHJELMA