Suomen kätilöliitto logo
Finlands Barnmorskeförbund ry
The Federation of Finnish Midwives

Suomen Kätilöliitto

Suomen Kätilöliitto ry on Suomen vanhimpia alan ammatillis-aatteellisia järjestöjä ja sillä on pitkät perinteet kätilöitä yhdistävänä tahona.

WELCOME – NJF Congress 2022

Midwives promoting sexual and reproductive health and rights

The Federation of Finnish Midwives proudly welcomes you
to the 22nd NJF congress
held at the capital of Finland Helsinki on May 4-6 2022!

Kätilökriisi maailmassa

Kansainvälisen kätilöjärjestön ICM:n mukaan maailmassa tarvittaisiin 900 000 kätilöä lisää, jotta kaikilla raskaana oleville ja synnyttäville voidaan taata koulutettua apua. Suomessa kätilöitä on koulutettu jo 205

Lue blogikirjoitus »

Kannanotot

Seuraavat koulutukset

24.–26.11.2021
Teemana raskauteen, lapsivuoteeseen ja vauva-arkeen liittyvät asiat. Tavoitteena lisätä ammattilaisten tietoa ja osaamista raskauden, lapsivuodeajan ja vauvan hoidon hoitotyössä sekä edistää kansallisen imetyksen edistämisen toimintaohjelman mukaisia hoitokäytäntöjä.

Kätilölehti – Tidskrift för Barnmorskor

Kätilölehti on alalla työskenteleville ja alan opiskelijoille tarkoitettu ammattilehti ja täydennyskoulutusväline. Lehti lähetetään jäsenetuna jokaiselle Kätilöliiton jäsenelle. Lisäksi lehteä lähetetään tilattuna ja ilmaiskappaleina useihin kirjastoihin, oppilaitoksiin, sairaaloihin ja muille yhteistyökumppaneille ja sitä voi myös tilata vuositilauksena.

Kätilölehti ilmestyy 40–48-sivuisena,  210 x 280 mm -kokoisena julkaisuna kuusi kertaa vuodessa. Painos on noin 4000 kpl.

Kätilölehdet

ajankohtaista