Suomen Kätilöliiton kätilötyön kehittämiskilpailun palkinto 2024 myönnettiin Espoon synnytysosastolle

Julkaistu 6.5.2024

Kätilöliiton hallitus on myöntänyt Espoon synnytysosastolle kätilötyön kehittämispalkinnon ompeluhavainnoinnista. Kehittämistyö liittyy olennaisesti kätilön työhön ja kätilötyön kehittämiseen. Ompeluosaamisella on merkittäviä vaikutuksia synnyttäjien hoitoon ja sen laatuun. Espoon synnytysosastolla on kehitetty ompeluosaamista pitkäjänteisesti ja kehittäminen jatkuu ompeluhavainnoinnista kerättävien havaintojen ja palautteen perusteella edelleen.

Kätilötyön kehittämiskilpailu on suunnattu lähityöyhteisö tasolle eli esimerkiksi yhden osaston työn kehittämiseen. Kilpailun voittanut työyhteisö saa palkinnoksi diplomin ja lahjasumman työyhteisön virkistykseen käytettäväksi sekä hankkeen esittelyn Kätilölehteen.

Lämpimät onnittelut koko työyhteisölle!

Suomen Kätilöliiton hallitus