Tervetuloa Kätilöliiton blogiin!

Olet juuri klikannut itsesi Kätilöliiton ihka uuteen blogiin. Tervetuloa! Toivottavasti viihdyt kanssamme.
Blogin tavoitteena on toimia kanavana kaikkien kätilöliiton jäsenten välillä.
Blogiin voi tarjota kuka tahansa omaa kirjoitustaan, jos se koskettaa kätilötyötä. Blogin kautta äänen saavat kuuluviin mm. liiton sidosryhmät, vaikuttajat ja erityisosaajat. Blogi antaa uuden kanavan kertoa hallituksen työskentelystä sekä koulutustyöryhmän työstä. Toivomme tietysti myös, että yhdistykset innostuvat kirjoittamaan blogiin säännöllisesti.
Blogin toimituskunta: Suomen Kätilöliiton puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja

Kirjoitusohjeet:

Miten pääset kirjoittamaan blogiin?

Sinulla on mielessäsi päivän polttava aihe, josta haluaisit kirjoittaa liiton blogiin. Silloin pistä kynä (tai kone) sauhuamaan ja kirjoita napakka teksti suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Blogin tekstejä julkaistaan säännöllisesti, toivottavasti vähintään pari kertaa kuukaudessa.

Millainen kirjoitus voidaan julkaista?

Kirjoitus saa olla kantaaottava ja ajatuksia herättävä, mutta se ei saa loukata ketään tai olla muutenkaan Kätilöliiton periaatteiden vastainen. Lopullisen päätöksen blogitekstien julkaisemisesta tekee viime kädessä liiton puheenjohtaja.

Kirjoitusohje blogiin:

Kirjoitus voi olla pituudeltaan maksimissaan 4000 merkkiä. Lähetä valmis tekstisi sähköpostitse Kätilöliittoon joko puheenjohtaja Päiville tai varapj Mariettelle.

Suomen Kätilöliiton hallitus