Vuoden kätilö Årets barnmorska 2021: Hannakaisa Niela-Vilén

Vuoden kätilö 2021    Hannakaisa Niela-Vilén on kätilö, terveystieteiden tohtori ja dosentti. Hannakaisa väitteli vuonna 2016 keskosvauvojen imetyksestä. Tohtorikoulutusta edeltävästi hän työskenteli kätilönä synnytysosastolla Turun yliopistollisessa keskussairaalassa.     Tällä hetkellä Hannakaisa toimii erikoistutkijana Turun yliopiston hoitotieteen laitoksella. Hänen tutkimusalansa

Vuoden kätilö 2021 ja kätilöpäivän kannanotto

Suomen Kätilöliitto – Finlands Barnmorskeförbund ry valitsee vuosittain jäsenistöstään vuoden kätilön. Valinta tehdään kätilöyhdistysten ehdotusten pohjalta. Vuoden kätilö on ansioitunut kätilötyön kehittäjä ja osaaja sekä kollegoidensa arvostama. Vuoden kätilö 2021

Jäsen­maksu­laskutus 2021

Tämän vuoden jäsenmaksulasku on lähtetty jäsenistölle sähköpostitse – ekologisempaa, kenties jopa varmemmin perillä kuin paperipostina. Jos et ole saanut tämän vuoden jäsenmaksulaskua, ole yhteydessä sähköpostitse: [email protected] . Monilla on sähköpostiosoitteena